Mit jelent nekem... az Elefánt?

Mindannyiunknak saját, egyénre szabott szótára van a világhoz, amelyen keresztül a minket körülvevő és a bennünket érintő élményeket értelmezzük a magunk számára. Ezekben a rövid posztokban arra teszünk kísérletet, hogy a blog keretein belül maradva másokkal is megosszunk egy-egy jelentést – nem kis részben a verbális vizualitás eszközével –, ami talán egyezik, talán nem a más által átélttel, de a kommentekben a hasonló jellegű „fordításokat” örömmel fogadjuk.

 

Mit jelent nekem… az Elefánt?

Nézzenek oda, hiszen ők együtt turnéztak 2015-ben az Esti Kornéllal! Szóval a helyszín itt is a Nagyerdei Víztorony, karácsony másnapjának estéje. Az Elefánt dalait szintén nem igazán ismertem, mindaddig míg Szerzőtársam fel nem hívta rájuk a figyelmet. Ezúton is köszi! ;-) Így jutottam el a koncertjükre is. Ezek alapján mit is jelent nekem az Elefánt?

Az Elefánt hangulata nekem egyszerre cirkusz és egyszerre álom. Tudatalatti gomolygás, tudatos fényekkel. Nehéz léptű, absztrakt keringő. Kis szobában ülni egy nagy fotelban, az ablakot bámulni, amin túl a ködbe burkolózó világ van, közben hallgatni, ahogyan dobol a vér az erekben, és kitörni készül a belül szunnyadó őserő. Egyszerre vészjósló, egyszerre szelíd. Elementáris dübörgésből elementáris lüktetés válik, ahogyan utat talál magának a zene. Posztmodern, sodró erejű élmény… vagy valami ilyesmi. :-)